- Zapytanie dotyczące pobytu w Willi Anna może być dokonane telefonicznie lub drogą e-mailową (rezerwacja@willaanna.pl). W odpowiedzi na zapytanie Klient otrzymuje ofertę drogą elektroniczną (e- mailem). Po zaakceptowaniu oferty (dokonanie rezerwacji) Klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji w formie dokumentu zawierającego szczegółowe warunki rezerwacji według swego wyboru drogą elektroniczną (e- mailem). Klient zobowiązany jest do odesłania akceptacji rezerwacji (co poświadcza zapoznanie się klienta z warunkami rezerwacji), drogą elektroniczną (e- mailem), w terminie określonym w rezerwacji.
- Klient zobowiązany jest do wpłaty na konto bankowe ING Bank Śląski SA 98 1050 1575 1000 0090 7444 0810 SWIFT: INGBPLPW bądź korzystając z płatności online systemu rezerwacyjnego online zadatku w wysokości ok. 49% kosztów pobytu wskazanych na dokumencie rezerwacji dokonanej na podstawie oferty standardowej oraz 100% kosztów pobytu wskazanych na dokumencie rezerwacji dokonanej na podstawie oferty bezzwrotnej.
- Rezerwacje uważa się za skutecznie dokonaną po dopełnieniu procedury wskazanej w punkcie 1 i 2 powyżej.
- Podane w cenniku (http://www.willaanna.pl/) ceny za apartament/dzień obejmują: zakwaterowanie i nocleg w ilości wskazanej w rezerwacji, zużycie wody, prądu i ogrzewania, korzystanie z pościeli i ręczników (zmiana 1 x tydzień), mydła oraz kawy i herbaty, drewna i rozpałki do kominka (Salon i Lola drewno do komina w cenie jest raz), Wi-Fi, niestrzeżonego parkingu, całej infrastruktury (staw, plac zabaw dla dzieci, rowery, itd.) znajdującej się przy posesji przy Wolności 15. oraz korzystanie z sauny w ilości wskazanej w rezerwacji. Świadczenia dodatkowe zadysponowane przez klienta na miejscu pobytu (np. codzienne sprzątanie czy dodatkowe korzystanie z sauny, itp.) są - pod warunkiem ich dostępności - płatne dodatkowo.
- Willa Anna informuje klienta o wszelkich ewentualnych zmianach warunków skutecznie dokonanej rezerwacji pisemnie (e-mailem). W wypadku, gdy zmiana dotyczy istotnego punktu umowy, klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 3 dni od otrzymania informacji - dotychczas wpłacona przez Klienta kwota zostanie wówczas zwrócona Klientowi w całości.
- Klient może dokonać rezygnacji z rezerwacji dokonanej na podstawie oferty standardowej z zastrzeżeniem jednak uregulowania odstępnego w kwocie, której wysokość uzależniona jest od daty zgłoszenia rezygnacji (ilość dni przed rozpoczęciem pobytu):
a) do 29 dni - 40% wartości rezerwacji,
W wypadku rezygnacji z rezerwacji kwota wpłacona przez Klienta po potrąceniu odstępnego, jest zwracana w terminie 5 dni po otrzymaniu pisemnej dyspozycji Klienta zawierającej nr jego konta bankowego.
Dla rezerwacji dokonanej na podstawie oferty bezzwrotnej nie obowiązuje odstępne. W momencie przyjazdu gospodarz Willi Anna pobierze od Klienta za pokwitowaniem, kaucję w wysokości 500 PLN/apartament (w formie blokady na karcie przy użyciu terminala płatniczego a przy braku karty pobrana będzie gotówka), na zabezpieczenie pokrycia ewentualnych szkód wyrządzonych przez Klienta podczas jego pobytu. Równowartość tych szkód może zostać potrącona z kaucji.
- Klient powinien dbać o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa przy korzystaniu z obiektu, utrzymywać obiekt w należytym stanie i pozostawić go w takim stanie z chwilą wyjazdu.
- Przed dokonaniem rezerwacji Klienta winien szczegółowo zapoznać się z ofertą podaną na stronie http://www.willaanna.pl/. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub zapytań, wyjaśnić je dzwoniąc pod numer +48 508 199 665, pod rygorem bezskuteczności zastrzeżeń i reklamacji zgłaszanych z tego tytułu.
- W wypadku gdyby obiekt wakacyjny nie odpowiadał warunkom umowy rezerwacji, lub dodatkowym wyjaśnieniom złożonym zgodnie z punktem 8 powyżej Leśniczówka Willa Anna przedstawi Klientowi propozycje równorzędnego lub podobnego obiektu zastępczego. Jeśli okazałoby się to niemożliwe, lub Klient odrzuciłby z istotnych przyczyn propozycje Willi Anna - wpłacona kwota zostanie zwrócona w całości lub w części (z potrąceniem wartości usług już wyświadczonych).
|